2009. január 21., szerda

Csipesz és Cirok identitásproblémái

részlet a tegnapi chattelésünkből...:

15:04



Dorozsmai-Szabó
: hát ez kész...
15:05 már régóta akarok írni csipeszről meg cirokról egy mesekönyvet, de ma biztos lettem benne!
hihetetlen a ciróka...
15:06 eljön velünk a boglárkán, át a sáfrányba, ha mi gyorsítunk akkor ő is, na persze nem olyan gyorsan azért, hogy ne legyen feltűnő
15:07 órákig várakozunk rá csippel, mire őfelsége méltóztatik minket utolérni...aztán jön egy kutya,...engem a szívbaj kerülget
15:08 cirok felrohan a fára...ujabb várakozás követ kezik, mire méltóztatik lefáradnni a veszély elmúltával
15:12 aztán ,mivel egy kis identitás problémája van(ami alól csipp sem kivétel)nem tudja , hogy macska-e vagy kutya...azt hiszik mindketten, hogy testvérek ígyaztán
15:13 cirok abban sem biztos, hogy kitől kell félni és kitől nem...kicsit össze van zavarodva, mert mikor jött egy macska , akkor is felrohant egy fára...
15:14 csipesz, pedig nagyon örült a másik cicának.
15:15 Szóval nem csak azt hiszik ők ketten, hogy testvérek, hanem azt is, hogy valamilyen másik fajhoz tartoznak, és ez a faj mind a kutyáktól, mind a macskáktól és egyéb más élőlénytől kell, hogy féljen....
Szeretlek...épségben hazaértünk mindannyian!
15:17 én: itt vagyok
15:18 jaj most olvastam
hát ez nagyon vicces!
15:19 megkaptam az sms-edet is!
:D
:P
15:20 Dorozsmai-Szabó: nem lehet itthon hagyni cirokot a sétából, hiszen ő is kutya, kikéri magának, hogy ha az egyik jöhet ő miért nem...
én: fel lehet rakni a blogra
15:21 hát, ezek ilyenek :)
el kell mélyíteni bennük az identitást
Dorozsmai-Szabó: csak sztem azon töri a fejét, hogyha csipp tud púpos háttal nyújtózkodni, akkor miért nem tud a tetőn át jönni a sétába....
én: :)
15:22 Dorozsmai-Szabó: annyira cukrok...
mikó jössz meg este?
15:23 én: hát nemtom...

Nincsenek megjegyzések: