2008. december 6., szombat

Kis esti pojén

Ahogy szerda este hazafele sétáltunk Eszterrel, egyszercsak kétségbeesve feljajdult. Én kérdő tekintettel néztem rá, mire ő végülis kibökte, hogy miért a nagy kétségbeesés. Eszébe jutott, hogy a blogba aznap sikerült az állatok elhelyezkedésének taglalásakor pontos j-vel írnia a gömbölyödést. Az Ige azt mondja, hogy sírjunk együtt a sírókkal, de valahogy ezen a ponton képtelen voltam erre a nemes cselekedetre. Sőt. Ehelyett inkább megmagyaráztam neki, hogy a V.A.L.B. (=Világ Aktuálisan Legnagyobb Baja) tulajdonképpen nem is baj:
- Dehiszen ezek igen különleges állatok, ők nem úgy csinálják, mint a többiek, ők pontos j-vel gömböjödnek!!!
***
Nahát, Eszter ezen fél órán át kacarászott, és határozottan a lelkemre csomózta, hogy feltétlenül írjam meg a pontos jés gömböjödést a blogunkba is.
Este aztán, amikor lefeküdtünk, csak annyit kérdeztem tőle: Összegömböjödsz velem pontos jével?

1 megjegyzés:

csillagpocok írta...

Drágám, te írtad pontos j-vel a gömbölyödnit, csak úgy látszik, a feldolgozás módja ez esetben nálad az volt , hogy rám hárítottad a felelősséget...(: