2009. október 29., csütörtök

az albérlet 9 hónapra szólt!

Willy Breinholst Hahó megérkeztem című könyve így kezdődik:

"Csinos, kényelmes, luxuskivitelű egyszobás lakosztály, jól szigetelt, minden elképzelhető komforttal, saját be és kijárattal mostantól 9 hónapos időszakra nyugodt természetű bérlőnek kiadó, teljes ellátás, gyermek nem akadály, aki beköltözik, annak számára ez az álmok lakása, számos lehetőséggel. Bármikor kötetlenül megtekinthető."

Willy Breinholst a medencét elfelejtette felsorolni a luxus szolgáltatások közé, pedig állítom Illést ez vonzotta a legjobban. A nyugodt természetű bérlőhöz azért lenne egy két hozzáfűzni valóm...na de mindegy. A lényeg, hogy a kiadás határideje lejárt és a bérlő nem hajlandó elköltözni, már lassan egy hete potyautasként éli könnyű és gondtalan életét...és sajnos lehet, hogy még egy darabig ez így is lesz...

"Anyuval ismét meglátogattuk a bába nevű hölgyet. Mostmár a napnál is világosabb, hogy nem az én emberem. Csak egy a vágya, hogy engem valamiképpen elkapjon, de amíg így anyunál maradok, addig ez nem fog neki sikerülni!... A születés amiről annyit összehordanak 2 szakaszban megy végbe:az elsőt a méhszáj megnyílásának, a másodikat kitolásnak nevezik. Kitolás? Már maga a szó is durván hangzik szerintem, és egyáltalán nem érzem fontosnak, hogy jelen legyek ennél az eseménynél. Kitaláltam egy harmadik fázist , amit én fogok beindítani, ha majd elkezdik ezeket a disznóságokat. Ellenállás szakasznak nevezem. Ha el akarnak kapni, elbújok.Aztán mondhatják, hogy megvan! megvan!-engem ugyan nem fognak látni!"

Azt hiszem az író ezzel kisbabánk szavait közvetítette, csak még azt kell kiderítenem, hogyan férkőzött oda Illéshez, elárulhatná a titkot, mert nekem is lenne egy-két szavam hozzá...talán rám jobban hallgatna...

Nincsenek megjegyzések: